نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
304
-
الف
+

تصاویری دیدنی از جشن سده در «تاجیکستان»

مراسم شادمانی و شکرگزاری به مناسبت فرارسیدن جشن سده در تاجیکستان برگزار شد.

به گزارش آی فیلم 2، به مناسبت فرا رسیدن «جشن سده»؛ روز سه شنبه مصادف با 10 دلو ( بهمن) مردم در همه مناطق کشور تاجیکستان این آیین کهن و باستانی را رسما جشن گرفتند.

«امامعلی رحمان» رئیس‌جمهور تاجیکستان هم در پیامی جشن سده را به مردم کشورش تبریک گفت.

اخیرا یونسکو، سازمان آموزشی و علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد، با پیشنهاد ایران و تاجیکستان جشن سده را در فهرست «میراث فرهنگی ناملموس» خود وارد کرد.

برنامه‌ جشن سده در باغ «حکیم فردوسی» شهر دوشنبه در بخش های مختلفی چون برگزاری نمایشگاه محصولات کشاورزی و صنایع دستی، اجرای برنامه های موسیقی زنده دایر و آتش‌های سنتی برای تجلیل جشن سده روشن گردید.

در تاجیکستان معمولا از آیین‌های کهن باستانی به عنوان فرصتی برای نمایش هنرهای مردمی، صنایع دستی، و دستاوردهای کشاورزان و باغداران استفاده می‌شود..

از هفت سال پیش به این سو،  تاریخ 30 ژانویه (مصادف با 10 دلو (بهمن) در تاجیکستان سده رسما جشن گرفته می‌شود و در همه شهرها و نواحی این کشور برنامه‌هایی به این مناسبت برگزار می‌‌کنند.

تاجیک‌ها سده را مثل نوروز و تیرگان و مهرگان از آیین‌های کهن و باستانی خود می‌دانند.

شادی و نشاط و خرسندی و همکاری و همبستگی از مهمترین پیام‌های جشن سده است که در بزرگداشت این آیین کهن در پایتخت تاجیکستان امروز محسوس بود.

جشن سده تاجیکستان جشن سده تاجیکستان جشن سده تاجیکستان جشن سده تاجیکستان جشن سده تاجیکستان جشن سده تاجیکستان جشن سده تاجیکستان

م ا 

نظر شما
ارسال نظر